سئوالات متداول






چگونه مطمئن شویم که اطلاعات ما در اختیار افراد دیگر قرار نمی گیرد؟

با توجه به اینکه برای ثبت نام فقط از شما ایمیل درخواست می شود و هیچ اطلاعاتی مانند نام ، نام خانوادگی و ... از شما درخواست نمی شود. ما تنها به یک آدرس ایمیل از شما نیاز داریم تا یک راه ارتباطی مابین شما و ما وجود داشته باشد.


امنیت سیستم چگونه تامین می شود؟

موارد زیر برای تامین امنیت جیب در نظر گرفته شده است

1. استفاده از سرور اختصاصی و تامین امنیت سرورتوسط متخصصین تیم جیب که سابقه چند دهه فعالیت در این زمینه را دارند

2. رمز نگاری پسوردها با قوی‌ترین الگوریتم های رمزنگاری دنیا که قابل رمز گشایی نیست.

3. پشتیبان گیری ساعتی از اطلاعات پایگاه داده


آیا به هر تعداد می توان نوع هزینه و درآمد در سیستم تعریف کرد؟

بله سیستم از این نظر برای شما محدودیتی ایجاد نمی کند و شما می توانید علاوه بر انواع هزینه تعریف شده توسط سیستم انواع هزینه جدید نیز تعریف کنید.


سیستم با چه مرورگرهایی سازگاری بهتری دارد؟

سیستم با مرورگر فایرفاکس نسخه 4 به بالا و اینترنت اکسپلورر نسخه ۸ به بالا و کروم نسخه 9 به بالا سازگاری کامل دارد.


آیا می توانیم از اطلاعات خود خروجی بگیریم؟

بله در سیستم امکان تولید خروجی به فایل اکسل وجود دارد و شما با کلیک بر روی ایکن اکسل در قسمت بالای لیستها می توانید به راحتی فایل اکسل دریافت کنید.


آیا امکانات جدید نیز به سیستم اضافه خواهد شد؟

بله حتما، تمام سعی ما این است که کلیه نیازهای مشتریان خود جوابگو باشیم بنابراین سیستم همواره در حال توسعه و رو به پیشرفت می باشد. هر ماه امکانات جدید اضافه شده و به اطلاع اعضا خواهد رسید.


در صورت عدم رضایت از سیستم مبلغ اشتراک عودت داده میشود ؟

در صورتی که اشتراک بالای 3 ماه خریداری کنید در صورت انصراف هزینه ماهانه کم شده و ما بقی پول عودت داده می شود .


طلب باید در هزینه  ثبت شود؟

.بلی شما باید در قسمت بدهی/طلب این مورد را ثبت کنید و بعد از دریافت طلب خود در صورت تسویه سیستم  به صورت اتوماتیک در صورت تایید شما به درآمد اضافه میکند.


در صورتی که به حساب ما یک پول موقت واریز شود که متعلق به ما نیست آیا باید در سیستم به عنوان درآمد ثبت شود؟

بهتر است این کار را انجام ندهید چون در این صورت زمانی که پول از حساب شما خارج می شود باید یک هزینه نیز ثبت کنید که این امر باعث سر درگمی میشود و این داده ها هیچ ارزشی برای شما ندارد. هدف سیستم مدیریت جیب و حساب کتاب شخصی شما می باشد و نیازی به وارد کردن پولهایی که برای شما نیست نمی باشد.


آیا بعد از دریافت طلب این طلب در درآمدها ثبت می شود؟ آیا بعد از پرداخت بدهی  این بدهی در هزینه ها ثبت می شود؟

بلی سیستم ابتدا از شما سوال می کند در صورتی که شما تایید کنید به هزینه های شما اضافه می شود.


چگونه پس اندازهای خود را در سیستم ثبت کنیم?

ببه زودی امکان تعریف حساب به سیستم اضافه میشود که مشکل پس انداز نیز با تعریف حساب حل میشود.


در هنگام تمدید پیغامهای " امكان سوييچ برقرار نمی باشد" و " کارت نا معتبر" نمایش داده می شود؟

این مشکلات مربوط به دروازه پرداخت بانکها می باشد و واقعا کاری از دست ما ساخته نیست ما کارهای زیادی برای جل این مشکل انجام دادیم که آخرین راه حل سرویس یک هفته رایگان بود که حداقل کاربران یک هفته زمان برای حل این مشکلات داشته باشند. در آینده نزدیک سامانه تمام دروازه های پرداخت را خواهد داشت ت را خواهد داشت


چگونه می توان در فرم گزارشگيري در آمد ، ريز درآمد را مشاهده نمود؟

برای این کار شما در فرم درآمد از جستجو استفاده نمایید.


آیا برنامه موبایل سامانه جیب وجود دارد؟

برنامه سازگار با موبایل به زودی عرضه میشود و همراه با عرضه آن از طریق ایمیل اطلاع رسانی میگردد.


چرا چکهای ثبت شده در قسمت پیشخوان نمایش داده نمی شود؟ نمایش داده نمی شود؟

عدم نمایش ناشی از دلایل زیر می باشد
1-چک ثبت شده متعلق به ماه جاری نمی باشد چون در پیشخوان اطلاعات ماه جاری نمایش داده می شود و اگر هزینه یا درآمد یا چکی متعلق به ماه جاری نباشد نمایش داده نمی شود
2-چک ثبت شده فاقد تاریخ سررسید باشد


وقتي از كسي قرض گرفته مي شود در قسمت بدهي ثبت گرديده ودر قسمت پيشخوان جهت ياد آوري و پرداخت نمايش داده ميشود . ولي وقتي اين مبلغ هزينه مي شود دو بار در هزينه ها ثبت مي گردد يك بار وقتي هزينه شده ويكبار وقتي در موعد پرداخت بدهي،بدهي پرداخت مي شود، جزء هزينه ثبت مي شود واين مورد هزينه ها راغير واقعي مي كند؟

شما می توانید در زمان پرداخت بدهی وقتی از شما سوال می شود که به هزینه اضافه شود دکمه خیر را کلیک کنید تا فقط وضعیت بدهی به پرداخت شد تبدیل شود و به هزینه های شما اضافه نشود.


چرا مانند هزينه تفكيك نوع درآمد وجود ندارد

در فرم درآمد نیز نوع درآمد وجود دارد فقط مانند هزینه دو سطحی نیست وتک سطحی می باشد اگر شما مثلا چند نوع حقوق دارین می توانین به عنوان مثال حقوق 1 و حقوق 2 و حقوق 3 رو تعریف کنید و نیاز به دو سطح ندارین.


چگونه می توان هزینه ها را کاهش داد وراهی برای پس انداز پول پیدا کرد؟

یکی از بهترین روشها برای کاهش هزینه ها و حرکت به سمت پس انداز شناسایی هزینه های ریز و هزینه های اضافی می باشد که این امر تنها از طریق نوشتن مخارج روزانه میسر می شود حالا بسیاری از افراد در دفترچه یا فایل اکسل می نویسند که این روشها معایب زیادی دارد ما در جهت از بین بردن این معایب و اضافه کردن ویژگی های جدید سامانه جیب را تولید کرده ایم که افراد مختلف بتوانند هزینه های روزانه خود را وارد کرده و گزارش‌ها نموداری مختلفی را مشاهده کنندو از این طریق دخل و خرج خود را مدیریت نمایند. را مدیریت نمایند.


چگونه می توان بدهی  را در چند نوبت پرداخت نمود؟

برای این کار شما دو راه حل دارید
1- بدهی خود را به 6 قسمت شکسته و هر کدام را مجز2- یک وام با 6 قسط تعریف کنید


اگر اعتبار تمام شود  و بعد از یک ماه دوباره اکانت شارژ شود آیا اطلاعات قبلی از بین می رود؟ تا چه زمانی اطلاعات پاک نمیشود؟

در حال حاضر سیاست سامانه بر مبنای نگهداری داده ها می باشد و در صورتی که سیاست تغییر کند حتما به کاربران اطلاع داده می شود پس در حال حاضر نگران داده های خود نباشید


چگونه نوع درآمد و هزینه جدید  تعریف نماییم؟

برای تعریف نوع هزینه در صفحه هزینه بر روی لینک مدیریت انواع هزینه کلیک کنید.و برای تعریف نوع درآمد در صفحه درآمد بر روی لینک مدیریت انواع درآمد کلیک کنید.


آیا بعد از پرداخت پول نام کاربری و رمز عبور برای ما ارسال شود؟

نام کاربری و رمز عبور را قبل از اینکه به صفحه بانک بروید وارد می کنید و بعد از واریز پول می توانید وارد سایت شوید. سامانه با بانک پارسیان قرار داد دارد و هیچ گونه نگرانی از بابت وجه واریزی خود نداشته باشید.


آیا بعد از خرید و نصب هر بار که می خواهیم از برنامه استفاده کنیم باید به شبکه وصل شویم ؟ ب

ه شبکه وصل شویم ؟این برنامه نیاز به نصب ندارید و یک برنامه تحت وب می باشد و شما برای کار کردن با برنامه همواره نیاز به اینترنت دارید.


درخواست برنامه که رو ویندوز نصب شه و امکانات سایت رو داشته باشه ؟سایت رو داشته باشه ؟

برنامه آفلاین مزایای برنامه آنلاین رو نداره چون هدف اصلی ما اینه که کاربران ما به اهداف زیر برسند
1- نیاز به نصب نرم افزار نداشته باشند
2- نگران از دست رفتن اطلاعات یا پاک شدن انها نباشند
3- نگران ویروسی شدن کامپیوتر و ... نباشند
4- هزینه زیادی را برای این نرم افزار متحمل نشوند
در ضمن این برنامه به صورت سرویس گرا می باشد و شما در سایت ثبت نام می کنید و استفاده می کنید تضمین حفظ داده های شما و ... به عهده تیم فنی سامانه جیب می باشد.

افرادی که به هر دلیلی دسترسی به اینترنت ندارند در قسمت تماس با ما درخواست خود را برای برنامه تحت ویندوز ارسال نمایند تا  شرایط برنامه ویندوز با مشخصات سامانه جیب آنلاین برایشان ارسال شود.


آیا مقایسه هزینه و درآمد در هر موضوع یا بصورت کل امکان آن فراهم میشود ؟

در این مورد چند تا راه حل وجود دارد
1- مقایسه هزینه درآمد ماه جاری که در پیشخوان وجود دارد
2- در قسمت گزارش‌ها و گزارش تفصیلی که هر ماه رو به تفکیک  نشان میدهد.


آیا ایمیل معرف اجباری می باشد؟

خیر این گزینه اختیاری بوده و در صورتی که فردی سیستم را به شما معرفی کرده و ایمیل معرف ایمیل فرد مورد نظر را وارد نمایید معرف مشمول اشتراک رایگان طبق جدول اشتراک رایگان می شود.


چه تضمینی است که شما از اطلاعات کارت ما استفاده نکنید؟

در مورد اطلاعات کارت ، بانک هیچ اطلاعاتی حتی شماره کارت را نیز در اختیار ما قرار نمی دهد و عملا ما هیچ اطلاعاتی در مورد اطلاعات پرداخت نداریم که این مطلب را می توانید از بانکها پی گیر شوید.


چگونه می توان دو درآمد و هزینه جداگانه در سیستم تعریف کرد؟

برای این کار امکانی در سیستم وجود ندارد و در حال حاضر تنها راه حل ثبت نام با دو ایمیل مجزاست. دو ایمیل مجزاست.

آیا برنامه موبایل سامانه جیب وجود دارد؟

برنامه سازگار با موبایل به زودی عرضه میشود .


در صورت فراموش کردن رمز عبور چه کاری باید انجام داد؟

از گزینه بازیابی رمز عبور استفاده کنید و بر روی لینک ارسالی در ایمیل خود یکبار کلیک کنید و رمز عبور خود را بدقت وارد نمایید به دلیل حفظ حریم شخصی رمز عبورها قابل بازیابی نیست و ما نیز دسترسی نداریم در صورتی که مجدد سعی کردید و نشد اطلاع دهید تا رمز عبور شما رست شود


چگونه می توانیم در سامانه ثبت نام کنیم؟

خرید نرم افزار به صورت اشتراک می باشد که شما می توانید در صفحه ثبت نام راهنمای ثبت نام را مشاهده نمایید


آیا پس از اتمام مهلت اشتراک آیا اطلاعات ما پاک میشود ؟

خیر . در حال حاضر سیاست سامانه به این صورت می باشد که اطلاعات تا زمانی که ظرفیت سرور‌ها اجازه دهد پاک نمیشود و در صورتی که تصمیم به پاک کردن گرفته شود حتما ده روز قبل به کاربران اطلاع داده خواهد شد. و همچنین فایل اکسل هزینه ها نیز برای کاربر ارسال خواهد شد.


در صورتی که یک ماه بعد از ثبت نام تصمیم به تمدید اشتراک نماییم باید مبلغ یک ماه گذشته را نیز پرداخت نماییم ؟

خیر . تمدید اشتراک از روزی که تمدید صورت میگیرد محاسبه میشود.